Kotarbiński is blogging :)

Ni smieszno, ni straszno czyli ze sztambucha marketera

Moje zdjęcie
Nazwa:
Lokalizacja: Gdynia, Poland

wtorek, czerwca 12, 2007

Marketer w okowach

Ciekawa opinia Jacka P. z blogu "Briefu". Cytuje najciekawsze fragmenty.

(...) Przestałem reagować na facetów, którzy przed moją wizytą w agencji psikają w powietrzu pomarańczowy aerozol i zatrudniają skrzypaczkę dla poprawienia nastroju (znając moją miłość do muzyki, wcześniej ogłaszaną, ale na Boga - nie do samych skrzypiec! ;-) ), po czym uruchamiają prezentację, w której skrzy się od wag, macierzy i stu fachowych skrótów - i ja je nawet rozumiem i znam - ale potem, kiedy wyciskam to wszystko we własnej głowie, widzę i czuję: oni jadą schematem. Utartym szlakiem, który realizowali gdzieś w Papui Nowej Gwinei, albo który mają z książek, albo który mają z gazet, z Brifem (...), a nie z głowy.

Dla nich - ambient jest panemkanapką, albo paniązającem, którzy chodzą po galerii za moje pieniądze i rozdają ulotki. Dla nich mój brand jest wypranym z wszelkiej wenętrznej inteligencji i czucia budżetem reklamowym, w którym proporcjonalnie trzeba rozdzielić kwoty na atl, na btl, na ctl i dtl. I już będzie dobrze.

Dla mnie to ciekawy obraz postrzegania marketingu przez zarządzających. Obraz delikatnie rzecz biorąc - niepokojący :)