Kotarbiński is blogging :)

Ni smieszno, ni straszno czyli ze sztambucha marketera

Moje zdjęcie
Nazwa:
Lokalizacja: Gdynia, Poland

piątek, stycznia 18, 2008

"Esfik" czyli Efektowny Strzał Focha Klienta

Esfik trzeba by na procedure rozpisac :)

Wlasnie sprawdzilem wszystkie swoje banki :))))
Cale 3 sztuki :) NIE MAM zadnych mozliwosci na zmiane systemu Visa na
Mastercard. Koniec kropka :)) To bank za mnie decyduje - w jakim systemie
mam operowac. Kiedys byly banki oferujace karty w wybranym przez siebie
systemie.

W zwiazku z tym - nie mam mozliwosci zrobienia show pod tytulem "Efektowne
Strzelenie Focha Klienta" :))) i bezkolizyjnej zamiany jednego systemu kart
na innych. Stad postawa szefowej Visa Europe nie dziwi ... Komunikacja
korporacyjna w stylu " Mamy was klienci bankow w glebokim powazaniu.
Zalatwiajcie sobie to z bankami. Naszej pozycji i tak to nie zagraza".

Nie chodzi o to ze CHCIALBYM zmienic system. Chcialbym MIEC MOZLIWOSC
dokonania takiej zmiany.
Klienci wsciekaja sie przede wszystkim na banki - gdzie slysza "to nie my -
to VISA" :))))